mell0wfell0w:

sucks knowing you don’t give a shit about me anymore

Anonymous said: Do all of them hahaha

ha ok….
1.Kissed a girl?
heck ya.
2.Kissed a boy?
yes.
3.Had sex in public?
don’t think badly of me, but yes.
4.What’s your religion?
i’m still figuring it out.
5.What does your URL mean?
it’s a long story.
6.Reason you joined tumblr?
i don’t remember the reason, but i joined in like 2009.
7.Do you have any nicknames?
breezy.
8.Do you like bubble bath?
yes, i love them.
9.Kissed in the rain?
a couple times.
10.Dyed your hair?
yes.
11.Soup or salad?
soup.
12.Vegetable or meat?
meat.
13.Go out drinking?
depends on my mood.
14.Smoke cigarettes?
not really.
15.Smoke weed?
what’s that?
16.Do any hard drugs?
i have.
17.Have you had sex today?
nope not yet lmao.
18.Have you ever fallen asleep in someones arms?
yes.
19.The relationship between you and the person you last texted?
that’s my big bro.
20.Has anyone ever told you you have pretty eyes?
yeah, but i didn’t ‘t believe them because i loathe my eyes.
21.Skipped doing homework to play a video game?
i don’t think so.
22.Tried to commit suicide?
once last december.
23.The last time you felt broken?
hmmmmm. i can’t remember.
24.Had to lie to EVERYONE about how you felt?
yeah hahahahaha.
25.Do you have a Boyfriend/Girlfriend?
nope.
26.Do you have Long hair OR short hair?
very long.
27.First thing you notice to a guy/girl?
i notice a girl’s smile and the way she carries herself.
28.Do you sing in the shower?
i hum in the shower lol.
29.Do you dance in the car?
yes, usually.
30.Where were you yesterday?
in frisco at canes.
31.Ever used a bow and arrow?
i can’t remember.
32.Last time you got a portrait taken by a photographer?
i don’t recall, but i will soon because i have to take my senior pictures.
33.Do you think musicals are cheesy?
not cheesy, just boring.
34.Is Christmas stressful?
i don’t let it get the best of me.
35.Favorite type of fruit pie?
apple.
36.Occupations you wanted to be when you were a kid?
a teacher.
37.Do you believe in ghosts?
i guess.
38.Ever have a Deja-vu feeling?
yes.
39.Take a vitamin daily?
no.
40.Wear slippers?
i don’t wear shoes ever.
41.Wear a bath robe?
i have one but don’t use it.
42.What do you wear to bed?
a big tshirt.
43.Do you want to get married?
of course, one day.
44.Can you curl your tongue?
no. :( i’m a failure of a lesbian lol.
45.How many relationships have you had?
a few.
46.How can I win your heart?
i’m not looking for my heart to be won over right now.
47.What makes a great relationship?
trust, good sex, and if the girl can whip up some mean chocolate milk. that’s all i really need in life.
48.Shy OR open?
definitely shy until you get to know me.
50.Religious OR non-religious?
non religious. i believe in something, but i’m not sure what yet.
51.Caring OR non-restricting of you?
both. i like doing my own thing, but i want them in the process to still stay by me 100%, just give me space when i need it.
52.Straight edge OR non-straight edge?
i don’t have a preference. people choose what they wanna do and no one can stop them. i wouldn’t necessarily go for someone that’s all wrapped up into getting messed up all the time though.
53.Piercings OR no piercings?
piercings.
54.Tattoos OR no tattoos?
tattoos, but not trashy ones.
55.Quiet stay-at-home type OR party type?
i would defiantly want them to be a lot more outgoing than i am, but i wouldn’t want their life to be surrounded by getting fucked up all the time. i would never look for that in a person.

My mom taught me something about relationships when I was growing up. She told me to never be the one to love the other person more. I always thought that was odd. That was until I saw how my mom loved my dad more and let him leave bruises on her skin. That was until I found my best friend drunk, bleeding on her bathroom floor, because the boy she loved more broke her heart and left. That’s why when I start to fall I catch myself. I don’t want to be the one to love more because I’ve seen what that does to people. Oh, but god do I love you more. (via wastedoff-yourlove)

(Source: wastedoff-yourlove, via gayprobably)

chrisruetten:

Crusin’ down the coastt